<

Waka Waka

Mitt humör har verkligen varit piss idag, usch åh fy!
Vaknade vid halv ett idag, åt "frukost"  sen vara det stranden nästa.
Smörjde in mig i en olja som gör så att man får en jämn & fin solbränna, sen låg jag & solade resten av dagen.
Åkte ifrån stranden vid kvart i sex, åkte & åt på en fisk grajsimosj faktiskt gott då fisken var färsk.
Sedan åkte vi hem, duschade & så & sen var det lite kvälls fika, med kaffe/te & lite kakor.
Kollade lite på TV & så,  & sen vid tio gick vi ut till Bazarerna för att se om en kille hade fixat såna gladiatorskor jag ville ha, vilket han hade så dom fick jag för 80 kr. Sen gick vi runt lite & kollade runder, hittade inte så mycket idag faktiskt så vi gick till ett café vid stranden & åt glass & bara chillade. Var i lägenheten igen vid tolv.
Imorgon blire upp tidigt, ner till salongen runt hörnan som har samma namn som mitt efternamn - El Madani - ( heter egentligen el madani, madni är franska stavningen. ) & köpa serum till håret, för här har dom jätte bra produkter till håret & även huden. Sen så ska jag väll hjälpa pappa fixa Coscosen för vi ska väll ha gäster på lunch, efter dom har gått så blire packa packa packa & sen Casablanca & sova hos farmor tills jag åker hem.
På lördag blire shopping med faster fatima & kusin fatima. Söndag blire förlovningsfest för faster fetiha & sen på måndag är det upp tiiiidigt igen & packa ner allt allt allt & sen vid 11 börjar resan till flygplatsen - måste ju vara där 2 timmar innan, & det tar en timme till flygplatsen - sedan flyger jag från Casablanca till Portugal klockan 14:05 marockans tid, sen från Portugal till Kastrup. Landar inte förren 22:05 & kommer inte hem förren klockan är 00:02 .. fedt drygt. Sen på tisdag ska man vara med Ebba & vi ska bleka mitt hår för att sen färga det ljusbrunt :D
Wosh, nu får jag ta & sova, full speckad dag imorgon ju ;)

älskar dig något otroligt tobias, & förlåt igen :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback