<

8 månader & Marocko.

Landade 00:35, flyget blev tydligen en timme försenat. Var inte i El Jadida förren halv fyra på morgonen.
Idag har vi bara tagit tagit det lungt, var på Azima innan & handlade frukt & så. Skaffade även trådlöst modem.
Fixade det så fort jag kom hem, inte det lättaste då instruktionen var på franska men jag klarade det.
Det är strax mat & sen vet jag inte om vi ska ut med Abdul&Lotta, Jasmin&Samir+flickvän.
Om jag ska vara ärlig så vill jag hem, gillar inte så mycket att vara här.
Kunde ju endast stannat en vecka, men det fick jag såklart inte.
Saknar älskling jätte mycket :(
Och vi har åtta månader idag. <3

Älskar dig mer & mer för varje sekund som går.
Med din kan jag vara mig själv, det är endast du som vet mina absolut innersta tankar & känslor.
Vi har haft våra ner gångar, men vi har tagit oss upp för dom...tillsammans som en.
Dom underbaraste stunderna med dig är de stunder då vi bara ligger i varandras famn & njuter.
Jag&Du, Du&Jag, Amina&Tobias, Tobias&Amina. Vilket som helst så är det sant.
Det är du & jag, genom eld & vatten.

Om två veckor blir det älskling, åker den 17.
Längtar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback