<

årets första dopp, avklarat !

CYKLADE TILL SKOLAN IDAG ! :D - så nu vet alla det & kan tycka att jag är jätte duktig (a)
Blir shoppa imorgon efter skolan med Becca sen studentfest hos Abbe @ 7.
På lunch rasten stack jag,Becca, Eva & Felicia hem till Eva & badade i hennes pool, & det var så jävla skönt.
Avsvalkande i detta varma vädret.
På franskan vart vi utomhus på idrottsplatsen & spelade vollyboll för ingen ville sitta inne & kolla film :)
Nina är skit gullig !
Iallafall, slutade sen & jag cyklade hem, fast en stor insekt bet mig på hem vägen :(
När jag kom hem så åkte jag & mamma till Lidl & sen City Gross & handlade lite till grillningen för ikväll.
Sen somnade jag på soffan & vaknade nyss för att det var mat. & nu ska jag bära in stolar till Abbe&Ando (yy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback