<

döende,kort inlägg.

Vaknade 7, gick upp & "fixade" mig & åt lite, sen kom Eva vid halv åtta.
Vid kvart i åtta gick vi ut & väntade på Madde & sedan cyklade vi till mötesplatsen.
Började cykla vid halv nio & hade ett bra ös hela vägen faktiskt, visst höll jag på att dö vid många tillfällen, men men.
Frida Nilsson blev påkörd av en annan cyklist när hon gick upp för en backe.
Tävlingscyklisterna är idioter & fedt jävla jobbiga.
Becca tappade sin sko mitt ute på vägen, Matildas pedaler trillade av. Felicia kallar pedaler för trampedaler, Matilda plockade upp en oöppnad Energy Bar vid sidan av vägen & åt den. Ebba fick bli upphämtad av Jan för att hon hade hög feber.
Krya Sweetie!
Jag har fått ful bonabränna..mina ben är döda & jag är död.
Vi kastade massa vatten när vi kommit i mål så de flesta såg ut som dränkta katter.
Dagen har varit underbar men nu vill jag bara lägga mig & sova :$
Men det ska jag inte, jag ska kämpa iallafall några timmar till (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback