<

Dygnaren här alltså !

Ebba sover, Rebecka sover & Eva sover.
Men lilla Amina sitter vaken & uttråkad.
Jag vill inte sova, varför vet jag inte, älskling kommer ju ikväll & jag vill ju inte vara trött precis..
hm.. nu har jag ett dilema på mina händer.
Men liksom jag vill inte sova för jag har SÅ mycket att göra idag, städa efter oss hyper idioter.
Vattna gräsmattan, städa mitt rum, duscha & fräsha till mig. Dammsuga  & tvätta golven.
Usch, vad mycket jag har att göra nu när mami&papi är i Marocko, eller jag tror dom är i Belgien/Frankrike just nu, dom är troligen i Spanien senare i eftermiddag eller ikväll. Hihi, lite kul att jag i princip kan räkna ut vart dom är beroende på hur mycket klockan är. Eller jag har ju faktiskt åkt exakt samma väg sen jag var 3 månader gammal.
Lite läskigt faktiskt o.O
I alla fall, kusin min fyller 16 imorgon, fast jag tror han åker till Grand Canaria då, hm ..
Anywho, tror faktiskt att jag ska gå & väcka Ebba eller Rebecka nu...dom har ju faktiskt sovit längre än Eva :o
Jag kommer vara död när Tobias kommer senare :|
Äsch, jag får bara köpa fler enegri drickor eller dricka några koppar kaffe så blir jag lika hyper som en durasel kanin ;)
Hahahahah, de kan misstolkas. :)
Jag har ingen jävla aning om vad fan jag skriver just nu, så lev med det .
Är faktiskt otroligt övertrött :$
Nej nu ska jag kolla på Disney Channel eller se om det finns något annat roligt på idiotlådan :D
Peace Out Suckers !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback