<

My First Kiss Went A Little Like This

Tältade med Eva&Ebba igår. Skiiiiiit kul var det.
Vid elva gick vi till stora lekplatsen & va med Henke,Andreas,Kalle,Markus,Ralle&Slimon.
Vi hade skit kul, ebba tappade sin lånemobil i gräset, så ringde vi till den så stod Andreas på den, haha.
Men sen började det regna så vi gick hem till Eva igen & fixade i ordning tältet.
Vid ett kom Lukas&Martin, "dvärgbrödrarna". Martin gnällde satan över att det var kallt i Sverige & att han ville tillbaka till Italien & massa. Plus frös dom & var trötta men Ebba lät inte dom gå hem, haha !
Plus att dom fick damp på mitt&ebbas BOOBS !
Hahahahahahahah, alltså har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt jävla liv, alltså det var sjukt !
Eva tycket nog faktiskt att vi var jobbiga, förlåt bebis ! <3
Somnade vid..typ tre ? & vaknade vid elva, log & segade som fan men sen gick vi in & hämtade Ebbas saker för hennes syster skulle hämta henne tolv. Jag stack hem vid halv två ngt sånt.
När jag kom hem packade jag upp & tog fram alla kläder jag ska ha med mig till Marocko.
Vill faktiskt inte åka, & jag har ju mina anledningar till det .. men det behöver vi inte ta upp här.
Fixar låtar till Ilias mp3, för dom åker ju i över morgon. Jippi !
Hittade lite låtar & musik videor innan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback