<

r.i.p left knee ._.

Mitt vänstra knä dog idag igen.
Idag vaknade jag ett & var hur lycklig som helst.
Vid fyra kom Eva & nästan direkt cyklade vi & handlade glass.
Efter det så cyklade vi till Amanda & där var Johan oxå.
Dom skulle till Becca & undrade om vi ville hänga med så det gjorde vi.
Mötte Becca utanför hennes hus & sedan bara gick vi rakt fram  & luffa runder.
Vart tydligen Sveriges Nationaldag idag (a)
Så det vart en liten tillställning vid kulturhuset där vi såg Swenning & sen bunte pensionärer & Lovisa&Rebecka
Vi satte oss på cykelvägen en stund sen drog vi hem till Amanda igen.
Satt där inne & drack saft & pratade.
Gick ut & satte oss i det fina vädret & så kom Swenning.
Vid sju tiden stack Johan & inte långt efter jag & Eva hem till mig & åt.
Sen drog vi ner till Ringsjön & fotade lite :D
Min sexiga ringsjön runt tröja & mina oranga foppatofflor, bonde style idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback