<

solig dag !

Blev i kastad i ringsjön idag av Lukas .. ._.
Var skit blöt, men i denna frustration så glädje det mig att Ellen,Emelie&Ebba också blev i kastade :D
För övrigt har dagen varit strålande, efter skolan så åt jag lite sen cyklade jag ner till Lidl & handlade glass, när jag kom hem igen så tog jag på mig min nya smexiga bikini & la mig ute på terrassen & solade, fick ganska mycket färg faktiskt (y)
Imorgon blir det Ringsjön Runt .. jippi ska upp 7 -.-
Äsch i will survive ;)
Inget jägers idag :( buhu, fick inte av pappa & plus passar jag Ilias &&&& jag vill kunna vara typ levande imorgon när jag cyklar. Snart kommer mamma hem & sen kommer Ewa mammas kompis för hennes son Dennis (barndomsvän) ska på jägers & hon kör så ... äh who cares ? :D
Kanske blir ett video inlägg imorgon ;)
Orka sitta här ? nej ska irritera en trött Ilias nu,
Peace out suckars !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback