<

Time for me to fly

Lilla stackars Amina har legat sjuk sen i måndags !
Började med att jag kom hem från skolan & kände mig lite trött, somnade på soffan & vaknar senare av att det känns som att jag brinner. Mamma tar tempen på mig & jag har 38.7 graders feber !
Gick in & la mig i sängen & somnade om, vaknade några timmar senare & mamma tar tempen igen & då har jag 39.5 grader. Trodde jag skulle dö, kunde inte sova under natten för att jag var så varm, jag la mig ute på köksgolvet inne på storarumsgolvet & ute i hallen. Sov knappt 30 minuter  på varje ställe. På morgonen så skulle hade jag fått tid till läkaren, men först skulle jag till skolan & tömma mitt skåp & mamma skulle prata med Jan. Så, vi pratade med Jan & han fixar skjuts för mig till Vaxsjön för jag får inte gå bara för att jag är sjuk & p.g.a knät.
Tömde skåpet & grejer & sen bar det av till Vårdcentralen, satt där i nästan en & en halv timme, tog massa blodprover, alltså vi testade om det var körtelfeber jag hade, men det var det inte, sen testade dom om jag hade halsfluss, & det var det heller inte, men något med mina vitablobkroppar visade att jag hade någon slags inflammation i kroppen för värdet låg på 57%. Men dom visste inte vad det var.
Idag har jag bara legat hemma & sovit eller ja .. jag har kollat Tv oxå.
Duschade nyss gjorde jag med & snart ska jag lägga mig i sängen & kolla Bridget Jons Dagbok :D
Dagens låt ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback