<

vi glider, sakta men säkert.

Orkar egentligen inte skriva, men något litet kan jag ju (a)
Kändes jobbigt idag, när man satt i idrottshallen & såg alla nior uppe på scenen & grät.
Alltså det kändes, liksom det är vi nästa år. Ha, jag kommer gråta som en gris !
Nej fy! Nu slutar vi tänka på det,  fick betygen sen & sedan slutade vi.
En liten stund efter jag kommit hem kom Vicky över & skulle fixa lite med bilderna från idag & igår.
När hon gått så åkte jag & mamma & handlade lite. Sen när vi kom hem så la jag mig & sov :$
Sov max en timme, sen upp & lägg in lite tvätt som jag fått in på rummet. Kollade lite TV sen skulle pappa ha den.
Så jag satte mig vid datorn, fast jag blev ganska snabbt uttråkad.
Åkte till City Gross med mamma & köpte några filmer (a)
Berättar inte vilka :)
Men har redan kollat på en & nu ska jag kolla på den andra, behöver vara för mig själv nu.
Har en del tänkande att utföra & en del känslor att förstå .
Om en vecka kommer Jennifer & sen  Tobias.
Peace out suckers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback