<

blir så trött på det.

Blir så trött på allt skit snack.
Om någon har ngt problem med mig så säg det till mitt ansikte.
Gå inte runt och snacka bakom min rygg för att sedan gå och ge mig ett falsk leende.
Jag är inte efterbliven vet ni.
Visst, jag gör inte saker som ni gör, eller saker ni anser bra.
Men jag är fan iallafall mig själv.
Och det kommer jag för evigt stå vid.
De största ...skitarna ? I detta är de som aldrig kan erkänna att de har fel.
Jag håller ju på med skit, inte sant  ? ;)
Inge bra ju.
Jag är ju omogen med, visst ? :D
Nej vet ni vad, det är ni som är omogna.
Det är ni som säger att min & Tobias relation går ut på sex.
De är ni  som säger att det är ganska onödigt att jag är tillsammans med någon jag knappt träffar.
Men jag tycker det är onödigt av er att klanka ner på andra för att ni ska må bra, jag är så himla lycklig att jag har Tobias, en kille som respekterar och stöttar mig.
Något ni  aldrig kommer kunna göra med den ni älskar.
För ni vet inte hur man gör.

de få äkta vänner jag har, kommer jag aldrig släppa. Men ni är inte äkta för fem öre.


äkta kärlek, något ni ALDRIG kommer få uppleva.


för övrigt så är min hals uppsvullen som bara den, feber har man med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback