<

chokladbrun !

Nu är jag chokladbrun i håret !
Färgade även löshåret. Blir billigare så :thumbup:
Frida färgade håret på mig & det blev super lyckat.
Bilder på det får ni imorgon, battriet på kameran dog innan jag hant ta några.
Nu är det exakt sju dagar kvar tills jag åker  !
Kul ska det bli !
Men måste ha skolböcker med mig, ska ta igen lite saker som jag missat när jag varit sjuk osv..
Amina goes duktig :cool:
Beställde nyss min mp3, kärlek på den !
Nästa månad så ska jag beställa skullcandy hörlurar !
Hahaha, vad många utropstäcken det var i detta inlägget :D
Jag mår illa :(
Feel the pain.
Min älskade pojke är så osocial att en död människa är till med underhållning än han ._.
Men jag älskar honom ändå (L)
Hm..nej om man skulle lägga sig för att kolla film ?
Mjoo..det tror jag att jag ska göra.

Kisses babies !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback