<

dålig uppdatering

min mp3 kom idag, jaaaaaaaaaaaaa ! den är jätte söt  :blush:
har laddad den & lagt in musik. Sen har jag gjort alla läxor som var kvar.
Tränat inför matten imrn, inte lönt egentligen med tanke på att det kommer gå åt HELVETE i vilket fall som helst .. :thumbdown:
Sen har jag skrivit om min vecka på franskan som jag ska redovisa muntligt imorgon. Även tränat på er-ir-re verben, puh ! Det var jobbigt, kommer aldrig kunna lära mig dem . Blandar ihop alla former, vi har till imorgon i presens och i passé composé.
Döda mig ?
Plus att nu har jag läst biologin så nu kan jag allt :D
Och nu är lilla amina så trött så att hon faktiskt ska gå  & lägg sig.
om jag kan somna d.v.s.
lite problem...med en viss person, men det kommer lösa sig snart . Om människan i fråga vill svara -.-

nej, nu ska lilla jag sova, nattis på er alla !

OBS ! Glöm inte frågestunden (a)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback