<

förlåt för dåligt uppdatering...

Men jag är faktiskt riktigt sjuk.
Var hos doktorn idag, de kunde inte se ngt nu, men jag skulle komma tillbaka på måndag.
Och på allt det med halsen så mår jag så sjukt illa att jag ibland får otroligt svårt att andas.
Mamma tror att det är för att stress & press jag har på mig, & ärligt så tror jag det med.
Vet aldrig ju...
Btw, har köpt ny bil :D
Jätte fin faktiskt, ska se om jag hittar någon bild på det (aa'
Har kollat på HELA första sesongen på Glee.
Längtar tills andra kommer ut.
Finn fick reda på att Quinn inte var gravid med hans bebis utan Pucks & Mr.Shue fick reda på att Terri inte var gravid :o
Typ det som jag har stört mig på mest under hela sesongen.
Och när allt det kom ut i det öppna så  skrek jag fan av glädje :$
Saknar Tobias sjukt jävla mycket oxå.
Började gråta på stationen i Måndags..hans typ 30min nya jacka fick mascarafläckar på den.. :(
Sorry älskling.. :$
Det var faktiskt roligt att ha med honom i skolan, hoppas alla såg hur underbar han är mot mig.. :D
Är hungrig, men vill inte äta .. *depression*
Ska strax kolla Vampire Diaries på TV6play .. thihi (a)
Men först ska jag ta på mig en avslappnande ansiktsmask & lägga mig & lyssna på musik & bara drömma mig bort.



http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.34805!defaultImage/1797753600.jpg
så ser vår nya bil ut (aa'


awh (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback