<

förlåt :(

förlåt för sån otroligt dåligt uppdatering .. men har mycket nu & mår verkligen inte bra.
plus att jag hittade inte laddaren till kameran . Eller jo, igår gjorde jag men det är en annan sak..
fick hem New Moon idag, extended edition :cool:
kanske kolla på den sen, om jag inte däckar det vill säga (aa'
plus, det blir inte fyra dryga veckor i marocko, utan bara två & jag flyger ner själv :thumbup:
känner verkligen hur tuff jag är :blush:
ska på sminkrådgivning någon gång i veckan, ja..fick man presentkortssak på Body Shop, så tar man ju den chansen.
får även min nya mp3 i veckan, som jag kommer proppa med musik !
oh, blir även frågestund på bloggen. Ni har hela veckan på er att fråga frågor, svarar på dem söndag eller måndag, sitter ju hemma själv hos älskling, för han har ju skola så man får ju fördriva (?) tiden på något sätt, & varför inte göra det med att svara på mina älskade läsares frågor ? :D
nej nu ska jag faktiskt gå & kolla hollywoodfruar .
men innan det slänger jag upp dagens låt :
Ke$ha ft. 3OH!3 - Blah Blah Blah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback