<

pétit fillé

Somnade först igår :cool:
Var trött som satan !
Vaknade ganska sent idag, gjorde matten.
Sen gick jag ner & pratade lite med Helena & sen åt jag.
Fortsatte med matten, & nu kollar jag på America's Next Top Model cycel 13, & alla är skit små.
Så söta!
+ att det är bra att Tyra Banks gjorde detta, men tanke på att du måste vara längre än 175 cm för att kunna bli modell, vilket suger för oss som inte ens är 170 cm.
Älskling slutar nu, I think :blush:
Ser ut som skit idag, men orkar inte fixa mig. Håret är uppsatt slarvigt, men faktiskt snyggt.
Just the way I like it !
Ska duscha med.
& imorgon ska vi till älsklings syster Anna, så det blir roligt. :thumbup:
nu skrek nyss Helena hej då, så nu åker hon och jobbar, stackarn :thumbdown:
Pratar med busiga Igge på msn, hahah.
Hon är så söt (aa'
nej nu ska jag titta vidare, ha det bra gulllungar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback