<

trött ..

Är trött à la satan. Sovit gott har jag, utan tvekan. Det har även Tobias gjort, för det vet jag (a'
Gick upp vid 05:40 med älskling, han fixade sig & sånt, sen gick vi en runda med hundarna.
När vi kom tillbaka så skulle han & Helena åka. Så nu ligger jag här helt själv i sängen utan någon att hålla om :(
Eller, jag har Tårdan, han är ju mysig, men inte lika mysig som tobbe :blush:
Nej, nu ska jag faktiskt sova några timmar till, det har jag rätt till :cool:
+ ingen kommer hem förren vid fem i eftermiddag.
hm..nu ska jag öppna dörren till Tårdan & sen gå & lägga mig.
Skriver igen om några timmar (a)
påtal om mössor, Tobias&Amina firar 5 månader idag, det ni ;)
"Jag såg en ängel idag, det var dig jag såg." - Tobias Nyberg, igår i badrummet :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback