<

underbar helg + 4 månader,

Helgen har inte kunnat bli bättre, eller jo.
Om älskling inte behövt åka hem idag.
Då skulle allt vara helt perfekt !
Älskling var med i skolan idag, super mysigt faktiskt!
Efter skolan åkte vi in till Lund & åt på Donken sen shoppade vi lite.
Har sagt det innan, säger det igen.
Tobias Nyberg är varje tjejs drömkille.
Han gillar att shoppa, han blir inte irriterad när man segar sig bland t.ex. skorna.
Ehm..han vill sitta åh fika med en på espresso house.
Han masserar en när man har ont någonstans.
T.ex. fick ont i ryggen igår kväll, gullig som han är så masserade han mig.
Samma sak med mina axlar.
Han ligger åh smeker en över håret på kvällarna innan man somnar, lägger lätta pussar på huvud, panna, kind & mun.
Kallar inte en sexig och baby utan det en tjej  vill höra.
Vackrast, vacker, älskling, gumman, sötnos esc.
Och bästa av allt detta, han är min.

Finns ju inte 29 dagar i februari i år så 28 fick bli dagen vi firade 4 månader tillsammans, & jag kan lova er att det kommer bli fler, för jag vet något ni andra inte vet (aa'
Va inte oroliga, ni får reda på det sin inom tid ;)
Btw, vi hyrde film i ..lördags ? Ja det gjorde vi.
Det var ;
The Children - Vill inte ha barn längre..det är allt jag kan säga. Så jävla läskig är den.
The Last House To The Left - as bra den med ! Spännande som bara fan !
Shrooms - Bästa filmen vafan, de som gillar The Uninvited måste seriöst se denna !
The Chair - konstig, men bra.
Day Of The Dead - nja sådär, såg kanske två tredjedelar av den sen la jag mig åh vila lite (aa'

Som ni ser var det bara skräckisar, men that's what we love.
Lite annat gjorde vi med, men det behöver ni inte veta :D
Slänger upp några bilder, vill ni se de andra så kolla min Facebook -  [email protected]













Kommentarer
Postat av: rebecka !

asså ni två, ni ät så gulliga tsm så jag inte vet var jag ska ta vägen..

2010-03-14 @ 20:56:23
URL: http://rrrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback