<

utvilad igen

nu är jag utvilad, duschad & mätt :thumbup:
sitter med matten, vilket jag absolut inte har orken till att göra, men det är bättre att få det gjort nu.
älsklingen är påväg hem nu, så det blir mys när han kommer hem. (aa'
kvällens planer är .. jag vet inte faktiskt, men ska nog vara med Robin, haha skit kul människa ! :D
ehm..kolla film antagligen, & sen sova.
älskling är hur trött som helst, så han måste få sova ut ordentligt inatt (aa'
+ amina är irriterad på sig själv, men det kan inte hjälpas, tyvärr :(
&&& amanda, de kom nu så att det var inte som jag trodde, vilket var en hel jävla tur !
nej, nu ska jag återgå till min matematik, som suger.
Fan ta äckeltina ..





två bilder, som jag tog när jag lekte med älsklings webb (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback