<

Blev cykeltur med èvike !

Så lilla Eva ringde mig vid sex tiden & undrade om jag ville följa med henne till City Gross.
& så klart sa jag ja ! :D
Så efter fem min så stod hon & knackade på min dörr.
Den jobbiga turen mot city gross började, & fyfan vad vi skrek.
Hahaha, folk måste tro vi är björkvikare eller något x)
Älskar min nya cykel btw !
Flummade rundor där uppe, sen cyklade vi till Konsum & köpte glass.
På vägen hem mötte vi luffarna Becca&Amanda som väntade på Johan.
Snackade lite & sen drog vi hem till mig, va här en stund sen stack Eva hem för att fixa lite till innan Viktoria skulle komma över.
Så jag kollade färdigt på Sex and the City filmen ( - som btw är skit bra! )
Har faktiskt fotat lite oxå, vet inte om bilderna kommer visas, det återstår att se ;)
Euhm..mami&papi kommer inte hem förren i natt någon gång :/
Buhu, dom är hos Otto&Laila i Oxie & grillar & kollar Eurovision Song Contest (y'
Nej, ska inte tycka synd om mig själv...börjar bli trött som fan :(
Dagens låt ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback