<

dåligt väder

Tobias är superduper sjuk, men jag tar han om honom.
Just nu ligger han & vilar på soffan & jag sitter i andra soffan & bloggar (y'
Tycker synd om honom, han äter ju knappt !
Aja, när han väl är pigg då är han det  8)
Ska nog kolla bio någon av dessa dagarna, vi får se.
Jag har fått nackspärr & det gör ont som satan när jag vänder huvudet åt höger.
Humph .. är faktiskt trött & mår inta alls primaanka, tror nog faktiskt att jag oxå ska lägga mig & vila lite (a'
btw, bussen hit var så otroligt dryg så det knappt var sant, men som sagt, det är värt det när man får träffa den man älskar mest. Kommer aldrig åka buss igen, blir tåget från & med nu.
eller ja, när jag kommit hem & ska upp igen.
Dagenslåt ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback