<

där finns falska människor vid ens sida.

Valborg ägde sönder igår, asså helt jävla sjukt roligt var det ! :D
Vi hade en partypooper, men han stack senare (:
Sen att vi fick reda på att vissa ljuger gör ju inget, nu vet man iallafall vem som är äkta & inte.
Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår.
Fick höra en del saker som var störande, men jag överlever (y)
Asså jag ska se till att få en av videosen vi spelade in igår, fyfan vad klockrena de är.
Typ becca skriker att man inte ska ha sex i skogen för då får man daggmaskar i fittan, filip snacka danska eller vafan det var.
Asså riktigt kul var det igår.
Sen när vi kom till amanda vid 23 så typ gick alla in i gästrummet & pratade, sen gick vicky & ragge ut & satte sig i köket. Becca gick upp & däcka dirr. Efter en stund gick Martin upp till Becca & sen kastade Amanda & Filip ut mig ur gästrummet & ja xD
Så jag gick till Ragge & Vicky, sen kom Martin ner igen & vi hade jätte kul !
Lite senare kom Amanda & Filip ut & Amanda däckade i princip dirr, Filip började snacka om att han var i ankeborg & att paulas massage sak var ett knogjärn & så spelade han munspel.
Haha, sen började Vicky dampa sönder på Ragge & vi andra snacka.
Imorse vaknade jag vid sju, & jag somnade typ 3. (y)
Satt uppe med Amanda & Becca, lilla Becca spyde typ sex gånger. Sen stack hon hem för att sova lite (a)
& jag mådde illa som bara fan, typ magknip & grejer men det har gått över lite.
Sakta men säkert så började folket vakna till liv, utom Ragge som Amanda&Vicky väckte så brutalt.
Vi satt & snacka & hade kul, åt frukost & så. Sen vid 13:00 kom mamma & hämtade mig & nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Bilder får ni senare eller imorgon.
Pusshaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback