<

flitiga amina !

Hejhoppgummisnopp !
Jag har storstädat mitt rum  & nu är det skinande rent!
Mamma&Pappa kommer bli riktigt stolta över mig. (:
Så nu sitter jag & belönar mig själv med en Vitamin Well Reload som smakar skit gott !
Älskar de drickorna, & så äter jag lite godis (a)
Mamma&Pappa åker om lite mindre än fyra veckor! + att älskling kommer midsommar (aa'
& jennifer kommer den 23 juni & så åker jag med henne till Malmö den 24 på dagen sen tar jag tåget till hässleholm på kvällen för att hämta älskling (yy'
Sen på måndagen där flyger tuffa jag till Marocko...HELT SJÄLV ! :o
- hm..hur kommer det gå  ?
en läsare frågade vart jag köpt klänningen & det är på Vero Moda & den kostade 199:-
& visst kan jag göra ett videoinlägg, när jag hittar micen :$
Vem vet, jag & älskling kanske gör ett när han är här ? ;)
Funderar på att gå ut i det fina vädret ... hm..det tror jag att jag ska jag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback