<

i own YOU

FICK VG PÅ MATTE PROVET ! - så nu är det avklarat.

Sitter & smaskar i mig en helt otroligt smaklös vattenmelon, marockos eller turkiets smakar 100 gånger godare !
Var hos tandläkaren i morse, hatar tandläkare. Kärringen som jag hade drog typ loss metallskenan jag har bakom tänderna sen tandställningen. Alltså det värker något otroligt.
Iallafall, när jag kom tillbaka till skolan hade vi engelska & där kollade vi på The Day After Tomorrow.
Sen vart det NO & där fick vi göra klart vår labbrapport. & börja läsa om t.ex kosmetik & att det faktiskt är kemi.
På lunchen så vart det äcklig mat, & sen cyklade jag, Eva & Ebba hem till Eva  & popa popcorn till elevensval där vi också kollade på film. Fast jag gjorde ergonomi provet.
Sista & tråkigast hade vi SO, kollade färdigt på Katoliker vs. Protestaner filmensaken.
& så hade Carolina betygssnack med oss.
F*ttan sätter G på mig, fast att jag haft VG på alla prov utom ett -.-
Nu sitter jag är & ska kasta den äckliga melonen & se om vi har sallad hemma .
Pouwss
Dagens låt ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback