<

i need to get away

Nu känner jag bara att jag behöver komma iväg.
Lååååångt ifrån Höör & alla dess problem.
Skönt att det bara är en vecka kvar tills jag åker !
Då slipper jag tänka på skola & allt annat som förhoppningsvis är löst tills dess.
& bara fokusera på Tobias..
har börjat få problem med magen igen .. jippi typ !
Imorgon är det första dagen på dagiset, ska bli riktigt kul :)
Nu ska jag lägga mig & läsa sista kapitlet på Vampire Diaries The Fury+The Reunion.
Andra boken fuckers ! Börjar nog på tredje om jag hinner.
Asså nu är jag ärlig, jag suger med p-piller jag har typ inte tagit det regelbundet de senaste två dagarna.
Men det ska det bli ändring på (:
Nej nu ska jag sticka !
Dagens låt, älskar texten !


Pussar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback