<

im superman !

Nana, var på Center Syd idag med Mamma, Ilias & Amanda.
Hittade klänningen jag ska ha på avslutningen, jätte fin ! :D
Pluggade satan sen, har liksom fyra prov på Torsdag :(
Typ slå ihjäl mig ? Nej jag gillar verkligen inte de sista veckorna i skolan, så mycket prov & så.
Buu !
Pappa har fått ett av sina städdampryck & håller på att dampa sönder över MIN garderob av någon anledning så stör den honom ? Alltså helt seriöst, han går igenom hela min garderob :s
Alltså ibland vill man bara slå ihjäl honom...eller egentligen det vill jag dagligen men vafan gör man ..
Man kan ju inte precis välja sin familj .. tyvärr :/
Hell yeah ! Midsommar  spenderas med älskling !+ åker jag på måndagen där den 28, så ja.
Nej nu ska jag kolla vidare på Scrubs & bara vara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback