<

let me love you, let me be around .

bästa rubriken hittills !
Nu är det exakt två veckor kvar tills vi slutar & äntligen får sommarlov !
Är verkligen skoltrött, orkar knappast med längre, + har jag några få saker kvar i skolan som jag måste göra.
Igår somnade jag riktigt tidigt, :o
Första lektionen idag var idrott, först hade vi uppvärmning inomhus & då körde vi doppboll, sen gick vi ut & hade vollyboll & ultimate, fyfan vad vi tjejer skrek..värre än killarna!
Sen efter det var det musik, minns inte vad vi gjorde där :$
Lunch för 8a sedan, vi äger (h)
Efter det var det svenska, jag ebba & isak gjorde vår redovisning för annika sen sprang folket mest rundor, ganska lugn lektion om jag ska vara ärlig.
Sen var det engelska, skrev färdigt min uppsats & sen satt man mest & snackade med folket som satt i klassrummet, vissa idioter drog upp "mexicano" -.-'
Menmen, jag överlever, det var då. ;)
Mami hämtade min 14:50 & sen körde vi upp till City Gross & köpte lite mat, plus fick jag ny plattång för min lilla rosa gick sönder i morse, r.i.p :(
Köpte även en puderborste & två ögonskuggor från Wet'n'Wild.
& mami har varit & hämtat min avslutningsklänning idag, ska köpa kavajen i veckan (:
Jag har jätte tråkigt & ingen är hemma typ .. plus suger vädret så :/
Primaanka mår jag inte heller, + har man knappt hört av sin pojke idag, men som sagt vi lever två separerade liv (:
Nu ska jag gå & ta tempen & sen vila lite.
kolla så pimpig den är !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är klänningen köpt & hur mycket kosta den

kan inte du göra något videoinlägg någon gång?

2010-05-28 @ 18:56:59
Postat av: lovisa giertz

Coolt, svart kavaj?

Ska också ha en vit klänning med svart kavaj på avslutningen. Bilder kommer snart på bloggen ;*

2010-05-31 @ 18:46:15
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback