<

tröttaste Amina

Jag är riktigt sjukligt trött idag, vet inte varför ;$
Första dagen var jätte rolig ! Alla barnen är snälla & jätte gulliga :)
Faaaast en är extra söt & med tanke på att jag inte får fotografera barnen så blir det inga bilder :(
Men det är jätte kul att vara med dom & leka (a)
Haha, slutade 15:00 idag, jag är duktig & cyklar :$
När jag kom hem satte jag mig & läste lite (y)
Sen råkade jag somna, men sen ringde Tobias & väckte mig :(
Hihi, nej men det var bra att han gjorde det, får ju inte sova nu, då kommer jag inte vara trött ikväll när jag måste sova :o
Älskling håller på att bli sjuk, veckan innan jag ska komma oxå ! :(
Men jag kommer ta hand om honom så det är lugnt <3
Jag fryser som en hel pingvin !
Nu tror jag faktiskt att jag ska göra något annat än att sitta här & loda.

en sur ilias


Älskar Loka !



Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback