<

Beautiful Monster

Sitter här i höstmörkret och längtar efter min älskling famn, men tyvärr måste jag vänta 12 dagar till...
För övrigt så ska jag köpa ny mobil & beställa hem lite fina kläder & sminksaker. Hihi, nädå jag är inte alls mammas flicka, nejnej. Har firat fars-dag idag. Mysigt. Brasan igång, doftljus tända runt om i huset & mammas vofflor, kan det bli mysigare? Precis. Eva sover antagligen här på Tisdag, har studiedag på Onsdag & då ska ett helt gäng underbara tjejer in till Malmö stad & shoppa sönder. Blir polskamarknaden först. Sedan Entré. Kommer nog ha kameran med mig, är inte säker än. Ska snacka lite med de andra. I alla fall, ska se om jag fixar ett videoinlägg under veckan med. Ni får påminna mig (a)
Ni kära läsare får hjälpa mig bestämmavilken färg jag ska ha på mobilen, röd eller svart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback