<

Dåligt humör? Nääädå...

Mitt humör har verkligen varit en bergochdalbana idag. Verkligen extremt.
Hade heller ingen lust att gå upp idag, men man måste...
Imorgon ska jag storstäda mitt rum & halv fyra ska jag och Eva kolla på p95s innebandy match.
Alltså vi gör fan massa andra saker än att kolla på dem x)
Tränade från halv fyra igår till halv sex tror jag? Sen kollade vi på resten av killarnas träning. Och Ebba sparkade ner Emelie från läktarna. Det låter helt brutalt, hahah och det var det. Men det såg riktigt kul ut. Men tyvärr har Emelie ont i ryggen nu, så det är synd om henne :(
Sen typ somnade jag nästan direkt när jag kom hem.
Fråga till er läsare: Ska jag börja med veckans blogg?
Kommentera gärna här nere vad ni tycker. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, veckans blogg! :)

2010-11-13 @ 11:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback