<

förlåt att jag aldrig sagt förlåt..

Haha, jag suger verkligen på bloggandet nu känner jag. Men skolan har ju dragit igång nu & man är helt slut när man kommer hem, så man gör det man ska sen somnar man oftast. Eller jag gör det i alla fall. Och sen gör ju inte vädret någon så värst bra inverkan heller.
Nästan alla satt och sov idag på So:n. Lite kul faktiskt. Hade även min redovisning idag på idrotten. Haha var sketa nervös, men det var faktiskt inte så farligt alls. Jag menar, det är ju dock endast min lilla särklass. Inte så mycket att vara nervös för. & nu äntligen har vi biologi i skolan + att det är genetik vi läser om & det är ju skit intressant, eller alltså jag tycker det ;$ låter som värsta geeken, men så är det (:
Fick reda på att jag fått G+ på en av våra många bildanalyser & en höjning är inom räckhåll. Vilket gör mig mycket glad, för jag har trotts allt alltid gillar att rita + att jag gick på kulturskolan i Malmö & där gick jag konstgruppen. Vart tvungen att sluta för att vi flyttade hit. Lite sorgligt faktiskt, älskade det !
I alla fall, så ska jag ha VG i biologi & i alla fall VG i bild med. Hoppas med på VG i idrott. Men man vet ju aldrig.
Då blir det att kolla Harry Potter & dödsrelikerna del 1  med älskling på bio. Lite mysigt, men först blir det middag hos Mormor. Ska bli kul, hahah älskar min mormors mat ! Mhmm...plus att jag ska handla julklapp till älskling (a)
Det är en hel del att göra, men det funkar.
Nu ska jag gå och kolla film, eller göra något annat. Och så vill jag tacka Maria som gjort denna fina design till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback