<

Första Advent

Jaha, en helt underbar helg är nu förbi..min älskling sitter på tåget mot Södertälje nu. Känns tomt.
Var hos mormor igår, kusin min var även där. Trevlans. Åkte in till stan vid fyra igår, gick lite på triangeln, sen traskade vi ner mot biografen. Fast först stannade vi för en fika på Espresso House. Filmen var helt sjukt bra !
Fast stör mig på slutet ..
Blev en del skratt på tåget hem, var ganska flummig av mig. Älskar våra stunder.
Idag så skulle vi hjälpa till på Ilias & Eriks kalas, men jag kände inte mig så kry för att göra det. Så vi mös framför TV:n. Sen vid halv tre något kom mamma och hämtade oss och körde upp på Julmarknaden. Knappt kul. Folk var inte så sociala...så vi stack och åt. Sen hade vissa personer kommit som ja..min lilla älskling ville skada. Så vi bestämde oss för att åka in till Hässleholm. Satt inne på pressbyrån och fikade. Träffade på Matilda så vi tre satt och snackade. Härligt att de tyckte om varandra. Haha, äntligen någon älskling kommer överrens "tycker om" med förutom Amanda. :p
Jag och Matilda hade seriouse talk på tåget. Härligt!
Mamma hämtade mig på stationen och nu ska vi mysa framför TV:n  med chokladpudding :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback