<

Härliga snö !

Åh! Nu ligger äntligen snön på marken, vit och fin. Helt underbar, precis som det ska vara nu när man går mot December månad. Och för er som inte förståt än så ÄLSKAR jag vintern, kan bero på att jag är född på vintern, vem vet ? :o
Min f@#%$ iphone har inte kommit än, blir helt emo. Min skor eller min blus har heller inte kommit. Man blir ganska emo på det. Förhoppningsvis så är skorna här innan fredag. Men med mobilen kan det ta upp till 6v. innan jag får den. Riktigt deprimerande. Idag hade vi bara två lektioner för sen åkte alla 9;or till Hässlehåla & gick på gymnasiummässa. För min del så var det inte så gynnsamt. Jag vill gå i Lund eller Malmö. Helst Lund. Och här var det bara skolorna som ligger runt om Hässleholm. Men det är i princip samma linjer. Förutom jordbrukslinjerna. Vilket vi alla vet att jag aldrig hade klarat. Ha, jag menar. Jag är verkligen inte bonde typen.
Tror nog att det lutar mot Samhällsvetenskap - Beteendevetenskap. Ska ju trots allt bli psykolog/kurator. Vill hjälpa ungdomar med deras problem, speciellt tjejer. Fast den IB verkar oxå riktigt schysst !
Äsch, vi får se hur det blir.
Vi kör en önskelista:
- Fint egen designat iphone skal.
- Örngott
- Silver halsband med mitt namn på.
- Armband med berlocker.
- UGG's
- Pengar
- pengar
- Objektiv till kameran !
- Min pojke !:D

Mina smex skor jag väntar på från H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback