<

Hur kär får man bli ?

Eva stack hem för kanske en halv timme sen, riktigt mysigt har vi haft.
Cyklade till Björkvik innan, kollade på innebandy träningen & sedan cyklade vi hem till mig igen & kollade på olika klipp på youtube. Efter att Eva cyklat hem så har jag bara suttit här som en liten tönt. Ögonen känns onormalt tunga, funderar på att gå & pröva mitt nya face scrub som jag köpte i fredags på Euroshop, tror jag det hette. Köpte faktiskt en ny Body Butter med. Blev Brazil Nut. Luktar otroligt gott & huden min blir lenare än den redan är ! :o Haha.
Face Scruben tog jag i oliv, för det gör ju trots allt under till huden, håret, naglar. Alltså verkligen allt ! Älskar oliver & olivolja. Efter hela den cermonin så blir det nog sängen. Ska nog ta & läsa ut de sista sidorna i boken vi ska läsa på svenskan. Den är faktiskt jätte bra. I alla fall, tror inte det kommer mer inlägg för idag. Kanske hinner med ett snabbt inlägg innan jag sticker till frissan imorgon. Annars blir det ett efter ;)


Kommentarer
Postat av: Hesten

tjalikke sluta snipp

2010-11-01 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback