<

Jag såg alla tecken.

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag har haft bloggtorka, ja..sånt får man ibland.
Men nu är jag på rätt spår igen ! Dessa sista dagarna på lovet har varit lugna. Vart på tjejkväll i lördags hos Ebba.
Helt sinnessjukt vad kul vi hade. Var oss själva, & då fattar nog folk hur kul vi kan ha. Niclas & Lukas kom lite senare. Haha Lukas bara klagade på vår ljudnivå...jag tycker faktiskt den var ganska okej :)
På söndagen låg jag bara hemma & gjorde ingenting, var hemma själv så jag hade en liten minispa dag typ..& sedan kollade jag på EMA 2010, grymt !

Total cuttade tummen gjorde jag med, men det är en annan berättelse.
Sen vart det skolan idag. Härligt att träffa alla igen. Men usch, nu kommer det snart alla prov inför julbetygen. & usch vad jag har ångest. Men det är bara att försöka slappna av.

Imorgon slutar vi tidigt, vilket är härligt! Efter skolan blir det hem om & sedan blir det gymmet med Eva & sedan simma. Härligt, jag måste bli nyttig igen :)
Men nu kallar sängen, :D
Bilder sen lördags
& ja, det är min hand som har tårta på sig. Ni vill inte veta varför..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback