<

Never be afraid.

Har varit riktigt dålig på att blogga, men jag har ärligt ingen ork. Plus att det känns verkligen inte som att någon läser bloggjävlen. Så är det då lönt att lägga ner tid längre ? Precis, om ni börjar kommentera och så så lovar jag minst 3 inlägg varje dag, :)
OM exakt en vecka kommer älskling ! Helt überbra ! Har saknat honom så mycket.
Beställde min nya mobil igår. Blev den mobilen jag visade för någon dag sen i svart. Kommer väl någon gång nästa vecka kan vi hoppas på.
Nu ska jag sätta mig i storarummet med en fet kopp te & bara njuta av att vara hemma själv :)
& inte tänka på slakssnön som faller utanför. Varför kan de inte komma riktig snö för? .______.

Kommentarer
Postat av: madde

bloggen är superbra amina, sluta inte blogga :)<3

2010-11-19 @ 21:08:35
Postat av: Maria

Jag brukar läsa :) <3

2010-11-21 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback