<

Take it off !

Först & främst ska jag svara på Caisas kommentar.
Du var ju ett litet fyllo då (a)
& vidare.
Blev ingen uppdatering igår, visste inte vad jag skulle skriva om. Plus att jag somnade redan vid halv elva & då hade jag slummrat i kanske 45 min.
Var helt sjukt trött igår :o
Fortfarande jobbigt att sova utan någon vid sin sida :(
Men det är bara att leva med. Trotts allt så kommer älskling om en två veckor så jag får väll stå ut !
Klippte mig igår, & ja...jag klippte lugg. Tycker faktiskt att det blev jättesnyggt ! Trodde inte jag skulle passa i det, men det gör jag faktiskt ! :D
Får väl sminka mig lite mer runt ögonen för att dom ska märkas, men det gör inget. Bara kul.
Vart inne en snabbis i Eslöv idag. Mamma hade några ärenden att göra. Blev inom Lindex med, köpte lite smink & en super fin sjal. Visar kanske senare.
Men nu ska jag faktiskt gå & göra något annat. Kanske plugga lite ? Vem vet ? ;)
sååå blev det

Kommentarer
Postat av: Caisa

Det var jag inte alls! Du var minst lika full :D

2010-11-22 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback