<

tankar...

Har suttit och tänkt nu ganska länge.
Och det för mig har hela min tillvaro vänds uppochner. Alltså, förra veckan var helt underbar. Jag vaknade bredvid personen som jag älskar & jag somnade bredvid honom med. Alltså den som älskar någon så som jag älskar förstår hur speciell den känslan är. De timmarna då han var i skolan var plågsamma. Jag gick och frös & kände mig allmänt dämpad? Liksom, min andra halv var inte där. Det är precis som ett pussel. Det är ju varken helt eller färdigt utan den sista biten. Och var det för mig. Tobias är som min källa av positiv energi. All min energi är utav honom. Det är bara så. Har vi små tjafsat eller så, ja då är jag inte precis glad eller positiv. För mig går allt åt helvete då. Men samtidigt som jag älskar att vara hos honom så vill jag samtidigt vara med mina vänner här nere i Skåne. Det är liksom. Jag har två hem. & båda betyder lika mycket, jag älskar båda ställena. Men vid vissa tillfällen så känns ett ställe mer hemma än det andra. Och det beror helt på mitt humör & hur jag mår. Som just nu är det en jobbig tid för mig & då vill jag inget mer än att vara hos Tobias, men samtidigt vill jag vara här hos mina helt otroligt underbara vänner. & det får mig att känna mig otroligt splittrad. I tankarna & känslorna. Det är precis som ett moln över mina tankar, jag kan inte riktigt förstå dom. Om nätterna så fryser jag & vaknar titt som tätt. Av att något saknas vid min sida. Något att hålla om, något att få värme av. Min lyckokälla saknas. Kollar hela tiden på min ring & ler, tar alltid på mitt halsband & ler. Allting är liksom huller om buller. Men snart blir det bra igen. Om 21 dagar är du här !

mitt ljus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback