<

Tusen gånger om

Sitter här hemma i väntan på att få åka till Hässleholm & hämta älskling!
En helt sjukt fullspäckad helg framför oss. Blir middag hos mormor imorgon, sen bio.
Ilias & Eriks kalas på söndag & sedan julmarknad. Sen åker gubben hem :/
Skolan har varit okej. Så underbara vänner som jag har så kan ju inte skolan suga. Hur dryga vissa människor än har. Fick saft & pepparkakor på matten av Catarina. Mysig, satt och dampade lite med Ebba, behöver inte säga mer än mitt ryck & cancer  :>
Ja, vår humor kanske är dålig, men den är i alla fall vår. :)
Mhhh..tror jag ska gå och göra te...?
Hade biologiprov direkt på morgonen. Känns som att det gick okej, hoppas jag höjt mitt betyg. Vill ha VG :D
Känns som att jag allmänt sitter och babblar om helt oviktiga saker.
Äh, nu går jag och kokar vatten.
Höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback