<

varje gång är som första gången vi sågs

Skiter i Sony Ericsson, har beställt hem en iphone 4 istället. Sony Ericsson är faktiskt skit om man tänker efter. De har bara problem hela tiden. Bättre att ha en mobil som man faktiskt vet håller mer än ett år. I alla fall.
Var med Olivia & Eva igår. Vid åtta kom Martin med. Vi kollade på TV & snackade.
& idag har jag bara tagit det lugnt, faktiskt inte gjort ett skit. F*@!£# mitt knä igår. Slog upp två gamla ärr & ja..det var inte så trevligt. Har verkligen jätteont ! Knät är värsta inlindat med massa saker. Pappa sticker på Fredag. Ganska skönt faktiskt. Hans & min kemi funkar knappt ihop. Plus att älskling kommer på Fredag kväll! Åh vad jag saknat honom...
Här kommer bilder sen Malmö med brudarna. Tagit dem från Victorias fb,min kamera krånglar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback