<

Bad Moon Rising

Färgade håret idag, det blev riktigt bra !
Packningen är nästan färdig, är bara de små sakerna som man använder dagligen som ska ner.
Vart ju inte i skolan idag heller, mamma ville att jag skulle ha två dagar feber fri, vilket jag haft nu så imorgon kommer jag ! Har pluggat massor & även hunnit inom Nova, köpte mina låga UGG's, blev de svarta. Dom är så mysiga ! Blev även lite små saker. Åt när jag kom hem & sedan pluggade jag lite mer. Ska snart ta en paus & sätta mig & fika med familjen framför CSI. Älskar programmet, sen innan jag lägger mig ska jag kolla Vampire Diaries.
Åh, hämtade även det *hemliga* blev verkligen perfekt, precis som det skulle vara !
H&M - Köpte matchande öronhängen med, men orkade inte fota .
H&M - Ljusrosa halsduk
Lindex - Färg 706 In the army

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback