<

Broken Open

Jag mår verkligen piss, gick upp sju idag & skulle försöka gå till skolan, men mamma tog tempen & jag har 38 i feber. Så det blev marsch in i säng igen. Kan inte säga att jag klagar, för sova behöver jag. Vaknade vid tre för att jag mådde så otroligt illa. Trodde jag skulle spy, men som tur var så gick det över efter någon timme & jag fick sova lite till. Har bara tagit det lugnt hela dagen. Vart en runda på biblioteket & lånade några böcker. Tänkte ha något att läsa på tåget. Kommer visserligen på fredag, men det är bara för att jag har fysik-& svenska prov. Vill inte missa dem ju !
Ska ta & läsa ut boken tills dess. Men får liksom ångest varje gång jag ska öppna den.
I alla fall.
Jag ska få bärbar dator !
Är så trött på stationär & jag sköter skolan bra, så mamma & pappa tycker jag är värd en. Så får Ilias denna.
Det bli en Dell M5030, 15'6 tums skärm & den är skit snygg!
Kolla själv !
Nam nam nam nam, så fin !
Nu ska jag bädda ner mig i sängen & kolla lite Scrubs & sedan läsa lite.
Keep Save peep's


Kommentarer
Postat av: Maria ♡ Graviditet & foton

Trist att vara sjuk men kul med dator (y)

2010-10-18 @ 23:58:16
URL: http://meino.se
Postat av: norhan,

hejhej, söt blogg man checkar in då o då , och vetdu har exakt en sådan data, men iaf najs blogg o frtsätt så!:D

2010-10-19 @ 00:20:10
Postat av: latife

fin blogg :)

2010-10-19 @ 00:32:54
URL: http://iiifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback