<

D0V3

Började denna kalla onsdags morgon med franska. Inte för att det blev så mycket franska gjort, satt mest & planerade inför Branäs - visst det är inte förren i februari - men det är så kul, man kan inte mer än att planera !
Efter det blev det muntligt förhör på första världskriget, sen kollade vi på en liten film från själva kriget. Lite bra faktiskt. Sen vart det idrott, fortsatte med våra Friskis & Svettis pass. Har äntligen bestämt mig för vilken låt jag ska ha ! Har haft ångest över det. Men nu är det äntligen löst. På lunchen så satt vi som vanligt och skrattade åt en viss liten ekorre. Ska faktiskt filma någon gång så att ni kära läsare kan dela min underhållning. På NO så hade vi inte NO utan studiegrajsimojsen var där & pratade med oss inför gymnasievalet, blir så stressad när de vuxna pratar om det. Jag vill faktiskt inte behöva välja vad jag ska göra i resten av mitt liv när jag är 15-16. Det är för mycket ansvar, & krav tycker jag. Visst vet jag redan vilken linje jag ska läsa men det finns miljontals skolor ju !
Moving on.
På bilden tog det typ en halv timme för Evelyn att förklara vad vi skulle göra då min klass bli så otroligt odräglig på bilden. Fick värsta dampen på Alex & Simon. Alltså fråga bara Ellen, jag var skit nära på att typ kasta saxen på dem ! Jävla bönder, & ja ebba jag vet att jag sa det typ 36843513654621 gånger, men dom är fan bönder ! :o & ja, jag blev värsta psykfallet när jag började skratta mitt i raseriutbrottet. Men jag är inte riktigt frisk :(
Min mobil ska dra åt helvete snart, ska få en helt ny av Sony Ericsson för att min mobil tillverkas inte längre. Så får antagligen välja vilken jag vill ha. & då kommer jag lugnt inte välja någon jävla touch, ska ha en med knappar ! Blir nog W995 eller något sånt.
Idag blir det plugga satan & plugga lite mer. Läsa ut hela Twilight idag med. & sen prata med mamma & pappa om branäs.
Men nu ska jag ta & äta lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback