<

Natural is beauty.

Blev inget igår då min kära lillebror blev 9.
Skulle egentligen uppdaterat direkt efter skolan, men lilla jag somnade i soffan :$
Är så otroligt utmattad nu för tiden. Inte kul.
Har ingen läxa vad jag kommer att tänka på, blev klar med SOn på lektionen idag. Eller jo vi har matte, men det fixar jag imorgon (y) Franskan lika så tror jag.
Tyvärr så tror jag att jag håller  på att bli sjuk..fryser & nyser var tredje minut. Halsen gör ont & huvudet dunkar.
Lilla Ebba är förkyld & hennes bror har fått halsfluss så får hoppas på att hon inte smittat mig :( då blir jag ledsen i ögat :(
Blir nog sjukgymnasten på onsdag, eller om det var fredag...hm..får fråga mamma.
Hoppas bara inte att jag är sjuk när jag ska till bebis, lite tråkigt att jag nästan alltid är sjuk när jag ska till honom. Eller så är det så att jag alltid blir sjuk efter jag varit där... :|
Missar första lektionen imorgon då vi har nutidsorientering, typ som tips-runda bara det att det handlar om saker som har hänt ganska nyligen i världen. Sen har vi bara två lektioner till + mentorstid & sen slutar vi. Är väll hemma vid 13:20 skulle jag tro? Riktigt härligt att sluta så tidigt på tisdagar, då har man tid att göra så mycket, som då läxorna. Vill man åka och shoppa kan man göra det. Helt perfekt.
Detta inlägg känns ganska mycket som att det endast är massa prat i nattmössan.
Fick en fråga idag som jag tänkte att det är lika bra att svara på här så att jag kan undvika få frågan igen. Är jag och Tobias fortfarande tillsammans ? - Ja det är vi, varför skulle vi inte ? Vi kanske har haft lite onödiga småbråk senaste tiden, men det är nog mer stressen vi båda har i skolan & sen tar man ut det på varandra. Vi har inte gjort slut & kommer inte göra slut heller, that's that !

Nu blev jag helt plötsligt sugen på kanelbullar, ska nog ta och göra det.  Eller om jag väntar & bakar 'enkla wienerbröd' imorgon, fick ju ett recept av Anne förra veckan...det låter bra. Ska ta en frukt istället.
starkare än kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback