<

Do you see what you get ?

Jag borde plugga franska, jag borde duscha...jag borde läsa twilightboken. Mycket jag borde. Faktiskt precis samma saker som Ebba. Ser ni hur duktiga vi är på att prioritera ? ;) Ska nog hoppa in i duschen lite snabbt, kolla igenom franskan & läsa innan jag lägger mig, det blir säkert jättebra !
För alla er som kolla matchen, Sverige kommer förlora.
Så är det alltid, Sverige ska inte spela fotboll, de kan hålla sig till friidrott, handboll, innebandy & golf.
Kom nyss på att det är skitsnyggt när man har bruna ögon & svart eyeliner, alltså ganska tjock.
Sen är det skitsnyggt när man har blå ögon och lite tunnare med såna vingar utåt.
Ni anar inte hur mycket jag garvar när jag ser detta klippet. Tårarna sprutar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback