<

(:

Blev inget inlägg igår för att jag somnade på soffan & sedan gick jag och la mig 8 ;$
Det behövdes verkligen, kände att min kropp hade inte klarat fler sena kvällar, den hade kollapsat !
Älskar tisdagar ! Slutade tidigt idag, hade engelska prov idag, det gick bra. Förhoppningsvis. På franskan så gick vi igenom provet lite. Kan det ganska bra, eller det är vad jag tycker. Men måste plugga massor i alla fall.
Har fixat en speciell sak idag, hämtar det nästa torsdag (;
Ni får se det om några veckor :) Ska färga håret nu i helgen tror jag, eller någon gång nästa vecka. Håret har blivit ljust igen & vill verkligen inte ha ljust hår ! Fy, det ska vara mörkt ! Hade jättefint brunt hår när jag var yngre, men dum som man är så börjar man färga det & sen får man inte tillbaka färgen :( Hade typ mellanbrunt hår med lite mörkblonda skiftningar i det. Blir helt emo av att tänka på det .__.
Men ska färga håret kakaobrunt. Så det blir ganska mörkt.
Ska sitta här en stund till, sen blir det att plugga franska till max !
Il est trés beaux ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback