<

Go the distance

Ja, jag har lyssnat sönder låten. Men det är bra & vi säger att det är Tobias fel för att han satte den i mina öron.
Har pluggat franska som satan, ska kolla nu lite innan jag lägger mig. Idag är det en sån riktigt dryg dag. Jag gör allt för att inte behöva resa mig & gå till badrummet för att tvätta av mig smink & diverse skit. Men efter detta inlägget så ska jag mejka det. Har målat mina naglar, haha kan tänka mig att alla läsare bara : Och? Men som sagt, ni läser om mitt liv så. Lev med det. Blev den jättefina färgen Deep Burgundary från IsaDora. Älskar deras nagellack.
Herregud vad jag svamlar. Nu ska jag röra på min feta bakdel.
Godnatt

Lite tuff färg ögonen får i ljuset :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback