<

Guardian Angel

Babababababababa batman !
Helt random jag vet, men det är sån jag är.
Är typ på toppen humör..!
Om tre veckor bär det av till älsklingen min, känns som en evighet..men det är väl bara att leva med.
Bakade innan idag, blev gottigottgott. Ska nog fixa en sats till imorgon.
Ska läsa lite fysik snart, ska ha fysikprovet imorgon då jag inte var i skolan i fredags.
Köpte lösögonfransar innan, känner att jag vill testa ha såna. Har nog aldrig haft det innan...Eller jo en gång, men det var ett tag sen.
Tror faktiskt att jag ska sätta mig ute i storarummet nu med min kära familj & mysa framför TV med brasan igång.
Riktigt mysig tisdag kväll.
Ni får ha det, cheerio !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback