<

home, but not really home..

Skulle ha uppdaterat innan jag åkt & när jag kommit hem. Men så blev det inte.
Vill verkligen spendera varenda vaken minut med min älskling & inte framför någon dator. I lördags kollade  vi på två filmer, den första var Altitude faktiskt skitbra ! & den andra var The Loved Once, faktiskt bra den med. Fick även lite skratt i filmen.
Söndag segade vi bara tills det var dags att åka. Alltid lika jobbigt att behöva åka ifrån älskling :(
Men men, ses igen om en två veckor (:
Idag fyller lilla Ebba 15 ! Stor jävla grattis till dig gumman, älskar dig & saknar dig så mycket ! :o
Kanske blir att vara med Eva & försöka få Ebba att komma till Höör idag :D
Lägg märke till mitt vackra konstverk på halsen 8)
kevins vampyrnagel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback