<

imorgon sticker jag.

Som sagt, åker till äääääälskling imorgon. En hel vecka med massa mys & skratt. Underbart !
Har sugit otroligt mycket på att uppdatera & det ber jag om ursäkt för. Men har packat heeeela kvällen & sedan fastnade jag framför Top Model. Älskar't !
Ska strax bädda ner mig i sängen & kolla Vampire Diaries, lovely.
Imorgon blir det upp vid nio för att duscha, kommer duscha länge, vill ju inte vara helt nasty när jag kommer till min älskling. & min familj klagar alltid på mig att jag duschar för länge så därför går jag upp före dom. För då har de inget att klaga om. ;)
Proven idag gick bra, fick bara G på fysiken, men jag ska bättra mig. Jag ska ha VG innan jag går ut till Jul.
Nej, ögonlocken börjar bli tyngre & tyngre. Tror det är dags nu.
Godnatt !
Lovar att skriva innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback